Generell kirurgi

Generell kirurgi omfatter kirurgiske inngrep for å behandle en rekke tilstander i kroppens organer, inkludert mage-tarm, hud, og bløtvev. Dette inkluderer både akutte operasjoner og planlagte prosedyrer.

Galle

Galle

Galleblæreoperasjon, ofte kalt kolecystektomi, fjerner galleblæren for å behandle gallestein og galleblæresykdommer som forårsaker smerte og fordøyelsesproblemer. Operasjonen, som kan gjøres laparoskopisk, lindrer symptomer, forhindrer komplikasjoner og forbedrer pasientens livskvalitet.

Brokk

Brokk

Brokkirurgi reparerer svekket muskelvev der et brokk har oppstått, ofte i lyske eller mage. Operasjonen, som kan være åpen eller laparoskopisk, reduserer smerte, forhindrer komplikasjoner og gjenoppretter normal funksjon, slik at pasienten kan utføre daglige aktiviteter uten ubehag.

Åreknuter

Åreknuter

Åreknute­operasjon behandler hovne og smertefulle åreknuter ved å fjerne eller lukke de berørte venene. Operasjonen, som kan inkludere skleroterapi eller laserbehandling, reduserer symptomer, forbedrer utseendet og øker livskvaliteten, slik at pasienten kan bevege seg mer komfortabelt.

Alle våre behandlinger